1000Witaj~~Na~~Moim~~Blogu

wtorek, 2 kwietnia 2013

Jak schudnąć ?


Hej ;3


W tym poradniku opiszę Wam co robić żeby schudnąć. 
Wszystkie nastolatki zadają sobie to pytanie : Jak mam schudnąć ?
1. Nie stosujcie diet typu : Dukan !
2. Nie głodujcie się !
Wyżej wymieniłam 2 nie zdrowe punkty,które stosuje 1/4 nastolatek .
Nie jestem specem od tych spraw, ale po krótce powiem Wam jak schudnąć. 
Oczywiście zmniejszmy spożywanie jedzenia po 18:00 .
Nie chodź ciągle na siłownie bo wyrobisz sobie mięśnie, a nie schudniesz :/

Jedzenie : 
1. Jedz to co chcesz !
2. Jednak spróbuj chociaż trochę ograniczyć jedzenie słodyczy.
3. Ja przez czysty przypadek zaczęłam jeść chleb z ziarnami, a podkreślam że to nie razowy bo nie cierpię razowego pieczywa ;)

Ćwiczenia:
1. Mi w zupełności wystarcza WF
2. Spalam też trochę jak się biję z siostrą, ale to już ciekawostka xD 

Podsumowując : Jedz co chcesz ! 
                                Nie musisz ćwiczyć 24 godziny na dobę!

Ja tym sposobem co wymieniłam wyżej schudłam. 
Ale kluczem do tego wszystkiego jest to, że jak stosujemy się do tego poradnika na górze ^
                                                                                                                                                                   I
                                                                                                                                                                   I
Nie schudniemy. Sęk w tym, że teraz każda nastolatka szybciej rośnie i jak stosujecie tę dietę to utrzymujecie Swoją wagę. Np: masz wzrost 155 cm, a ważysz 60 kg i uważasz siebie za słonia, a jak utrzymujesz wagę to "rozciągasz się" i chudniesz. Tak samo jak z plasteliną : mamy grudkę i zaczniemy ją rozciągać to ona będzie coraz chudsza i tak samo będzie w Wami ;3

Powodzenia w utrzymywaniu wagi. 
Mam nadzieję, że poradnik się spodobał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz